Vårt fordelsprogram bygger på jungeltelegrafen, her kan du som rettidig betalende kunde oppnå direktebetaling tilbake fra oss for hver kunde som handler hos oss og rettidig selv betaler. Dere kan oppnå samlede tilbakebetalinger på opptil 5.500KR pr oppdrag, dette avhenger derimot om type produkt dere og deres bekjente som viser til dere velger å handle:)
Et eksempel på praksisen er kunde OLA DUNK og hans veninne KARI NORMANN.
Ola tar kontakt med oss og ender opp med å kjøpe en takstige(4m eller lengre) - naturligvis inklusiv montasje.
Når vi har utført montasjen og dermed levert ihh.t avtalen så får Ola en gitt betalingsfrist. Om Ola nå overholder denne så har han kvalifisert seg til å motta fordelsgoder.
Nå viser det seg at Ola er så fornøyd at han ringer sin veninne Kari Normann og forteller av hjertens lyst om sin opplevelse med Saltvind AS.
Kari behøver også takstige.
Hun ender opp med å bestille en takstige(4m eller lengre) og hun viser til sin gode venn Ola.
Når vi nå har utført oppdraget hos Kari og som med Ola sender henne faktura for oppdraget som hun også betaler rettidig oppnår Ola en tilbakebetaling fra oss på 2.500KR, Kari som vår nye unike kunde som henviste til Ola får 1.000KR tilbake av oss.
MEN det som er skikkelig morsomt nå er at Ola kan jo fortsette å henvise kunder til oss med samme resultat, og nå som Kari er vår kunde med rettidig betaling kan også hun henvise sine veninner, kolleger, og familie til oss med samme resultat som Ola.
SLÅ DEN DERE!?
Hvem andre tilbyr en slik kundefordel?
Vi har ennå ikke kommet over en håndtverker med et slikt program som faller kunder så tilgode.
Saltvind AS tilbyr også våre leverandører og samarbeidspartnere en ambassadør rolle der man opptrer som en forlenget salgskanal for våre tjenester.
Som ambassadør får du din helt unike rabattkode som du benytter når du hjelper dine kunder med å bestille produkt og tjeneste du selv ikke tilbyr.
Da får kundene dine opptil 1.000KR rabatt på vår pris i webshop, du får andre og bedre salgvilkår til oss(cashback), og vi får en ny unik kunde.
Dette samtidig som vi håndtverkere samarbeider for å bistå våre kunder med en best mulig totalopplevelse rundt deres utfordringer.
Kan det bli bedre?
Leverandørspørsmål omkring ambassadørprogrammet vårt rettes til
RUBEN@SALTVIND.NO
MERK epost med "Ambassadørprogram og ditt selskaps navn"
Vi minner på at på vår webshop er ALLE priser inkl MVA, montasje, transport og montasjemateriell om ikke annet spesifikt er beskrevet i produktinformasjonen.
Som vår ambassadør bærer dere ingen risiko, hverken økonomisk eller reklamasjonsmessig, på mange måter stoler vi på at dere ønsker samme resultat som oss.
Fornøyde kunder!
Ambassadørprogrammet forklares i helhet når dere sender oss en forespørsel om å få bli vår ambassadør og at vi sammen blir samarbeidspartnere med formål om å bistå våre felles kunder og deres unike behov.
Vårt ambassadørprogram bygger på nullkostnadsrisiko eller reklamasjonskostnad for våre partnere.
Det betyr at du som ambassadør kun har teoretisk fortjeneste ved å benytte deg av din unike rabattkode når du hjelper dine kunder ved å henvise de til oss.
I tilfeller der vi behøver bistand fra dere så har dere også der dekning for deres utgifter, se på oss som en forlengelse av deres tjenetser.
Når en kunde behøver hjelp med et produkt dere ikke leverer, så kan dere velge en lokal tilbyder, der har dere kun goodwill å hente tilbake, men om dere nå benytter dere av rabattkoden og viser til oss, så får dere et fakturagrunnlag å sende oss, kunde får rabatt på alle våre produkter, også tilbudsvarer.
Vi får en unik ny kunde som også kan benytte seg av vårt fantastiske fordelsprogram.
Våre komplette alminnelige salgsvilkår sendes sammen med ordrebekreftelse.
Vi informerer derimot kort om returbetingelser og angrett her.
Angrerett: vi tilbyr alltid 14 dager angrerett, men for å unngå feilbestillinger sendes ikke varer fra oss før angrefristen på 14 dager etter mottatt ordrebekreftelse er utløpt.
Dette harmonerer også med betalingsbetingelsene, din faktura forfaller ikke før angrerett er utløpt, dermed mener vi å begrense eventuelle feil, avvik eller andre faktorer.
Om du uavhengig av dette må sende varer i retur etter å ha mottatt disse, så gjøres dette på følgende overordnede betingelser.
1: vi tar 12% gebyr på håndteringen av returforsendelsen basert på den totale ordren.
2: Kunde må selv dekke returfrakt i disse særlig sjeldne tilfellene.